1 Eylül 2016 Perşembe

Chanel 2016 Sonbahar'dan Seçtiklerim


Tekrar tekrar defileleri izleyip yorumlamaya bayılıyorum! Hazır, Eylül'e girdik, Sonbahar'a 'merhaba' dedik o halde bir Chanel'i hatırlayalım dedim.

Bu arada yanlış anlaşılmayayım, ara sokaklardaki butikleri incelerken de aynı tadı aldığımı dile getirmek istiyorum! :)

Bu arada başörtülü birisi olarak defiledeki birçok parçayı dışarıda çok rahatlıkla giyebileceğimi de eklemek istiyorum. Aşağıdaki videoda veya seçtiklerim kısmında neden bahsettiğimi göreceksiniz. 


Chanel Son bahar 2016 koleksiyonu Paris'in en çok katılım gören Paris Moda Haftası'nda gözler önüne sunulmuştu.

Aynalar, sütunlar ve altın vurgulu süslemelerle adeta balo ortamı oluşturuldu. Benim en çok hoşuma giden şey podyumun labirent şeklinde oluşturulup ve tüm katılımcılara ön koltuk deneyimi yaşatılmasıydı. 

Bunlar da benim seçtiklerim:


Ah o şalvarımsı pantolonlar!! :))

Ayrıca Chanel baştan aşağıya aynı renk giyilmez devrimini kapatmış olsa gerek. 



Aksesuar asla fazla gelmez felsefesiyle aşırı-süslenen Chanel Sonbahar koleksiyonu oldukça kalın aksesuarlar kullanmış.

Yorumlayanlar bunun 'aşırı kuvvetli' bir görünüm oluşturmak için yapıldığını söylediler. 



Bilekte sarılan diz boyu botlar da neredeyse tüm kombinlerde yer aldı. Son ve en büyük ayakkabı trendi olma yolunda diye yorumlanmıştı defile sonrası, ne düşünürsünüz bilmem :)

11 yorum:

  1. Labirent çeklinde yapılması çok mantıklı geldi . Birde o dördüncü fotodaki trençkot mu yoksa mont mu anlamadığım şeyi istiyorum ne güzelmiş yahu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bna da! :) Değil mii? Ben de ben de! :D

      Sil
  2. hoşgeldiiiin aramızaaaa görüşürüüz yineeeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederiim :)) Hoş buldumm! :) Görüşürüz :))

      Sil
  3. seçtiklerin çok hoş :) bu arada bloğunu takibe aldım bana da bekliyorum sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğendiysen ne mutlu! :) Gelmez miyim efendimm? :))

      Sil
  4. Merhabaa
    Bilekde sarılan diz boyu botlara bayıldım doğrusu:) bloguma uğrarsan çok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Aa ne güzel, düşündüğümden daha populermiş onlar :) Tabii, uğramaz mıyım? :)

      Sil
  5. Merhaba blogunu takibe aldim bende beklerimm 😊

    bayankirpikk.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Bu yorumu kaç kez gönderdim anlatamam! :))
      Hoş geldin, seve seve! Ben zaten çoktann keşfetmiştim, çantanıza bayılanlardanım :D

      Sil