10 Eylül 2016 Cumartesi

İlk Mim: Blogger Life

Eveet yeni blogumun ilk mim'ini de almış bulunmaktayım!! :)) Çok teşekkürler Saliha! :) 
Saliha Nur'un beni mimlediği postu için bir tık!

 


O kadar samimi cevaplar vermiş ki kendisi okurken karşısındaymışım da muhabbet ediyormuşuz hissini yakaladım. :) 
O zamann başlıyorum efendim ilk mim'e:

1. Blogger denilince aklınıza gelen 3 şey ?

Benim de aklıma saliha nur gibi ilk sabır geldi ^^ Çünkü daha önce de uzun seneler blog yazdım fakat bir dönem çok yazıp bir sonraki dönemde hiç yazmıyordum bu da yazmaya devam etmememe sebep oldu. Blogger olmak biraz sabır ve planlılıkla buraları unutmadan yazmayı sürdürmeyi gerektiriyor bence. 
İkincisi burada kurduğumuz kocaman ağ- ben blogger dünyası da diyorum. Yani o kadar ilginç ki günlük hayatıma devam ederken örn deep'in yazdığı bir şeyi düşündüm geçenlerde, sonrasında fark ettim aslında bu dünyanın hayatımızda ne kadar ciddi bir yer kapladığını ve aslında kendi içimizde bloggerlar olarak çok ciddi bir ağ kurduğumuzu. 
Üçüncüsü de çok dürüst ve samimi bir şekilde paylaşım yapmamız. Dediğim gibi uzun zamandır yazmıyordum ve şimdi geri döndüğümde uzun bir blog keşfine çıktım buralarda, o kadar samimi bloglar var ki yazarıyla muhabbet ediyormuş gibi hissettim. Keza ben de öyle, yazarken acaba yanlış anlarlar mı, bunu çıkarsam mı gibi ve benzeri aşırı kaygılara bürünmeden yazıyorum.

2. Her temadan (kişisel,gezi ,kitap ,yemek)yazılarını en çok beğendiğiniz ve okumaktan  bıkmadığınız bloglara örnek veriniz ?
Kitap, gezi  ve yemek bloglarını çok seviyor ve beğeniyorum aslında. Hatta zaman zaman yazıları deneyimlediğim de oluyor örneğin bahsedilen yere gidebiliyor veya tarifi deneyebiliyorum fakat sürekli olarak takipte sıkıntı yaşıyorum. 
Kitap okuma dönemlerim olur benim, bazen elimden kitap düşmez (bu yıl çok sık değil gerçi o bazen kısmı^^) bazen de dizileri, bilgisayarı düşüremem elimden (bkz: şu an). Kitap bloglarını seve seve okusam da, işte bu bazen durumları yüzünden benim takiplerimin sıklığı azalmıyor desem yalan olur. 

O sebeple şu sıralar en sıkı takipte olduğum blog türü kişisel blog ve yazılar oluyor. Kitap bloglarında da yorumun fazla olduğu bloglar hoşuma gider yine aynı sebepten ötürü. :)



3.Yeni blogger yazmaya başlayanlara verebileceğin öneriler ?
"O kadar yeniyim ki asıl ben alırım bir önerinizi" diyeceğim ama mim'i bölmek istemiyorum. O halde eski blogumdan çıkardığım mesajı (New girl izleyenler bilir bir bölümde de vurgulanmıştı.) sunayım size: "Burada olmak istiyorsan, burada olacaksın." Yani bir blogger olmak, bu platformda daimi bulunmak istiyorsak, burada olmak ve yazmak işini ertelemememiz gerekiyor bence. En çok da kendime oldu bu öneri! :)

4. Hangi ülkede yaşamak isterdim veya çok gitmek istediğin mekanlar ?

HIM.. Yabancı ülkelere, dillere duyduğum merakı çevremdeki herkes bilir sanırım. Çok uzun süre boyunca Türkiye dışında yaşayabileceğimi sanmıyorum. Her ne kadar sevsem de yabancı kültürleri, Türk kültürüne çok aşina, alışkın bir yapım var ve uzun süreli değişikliği kaldırabileceğimi düşünmüyorum. Sanılanın aksine çok da açık değilim yani yabancı kültür ve yaşam tarzlarına. 

O sebeple Önce Asya sonra bir Avrupa turu yapmak sonra da evime dönmek isterdim! ^^

Hangi ülkeler derseniz de:  Kore, Japonya, Hindistan, Dubai, Malezya, İspanya, İngilitere filan derken benim liste baya uzadı yalnız :)) 

Yurt dışı benim heyecanlanmam için gereken anahtar kelime zaten! İnşallah hayırlısıyla imkanımız olur diyelim :))



Saat çok geç 3 olmuş bile, yatmam gerek :)


Aa unutuyordum en sevdiğim kısmı, Kimleri mimliyorum:





10 yorum:

  1. Ay canım benim çok teşekkürler, bu mimi yapmıştım ben :) Senin cevaplarını zevkle okudum, gitmek istediğimiz yerler aynı. Yurtdışı beni de heyecanlandırıyor. Bu arada şu an Makedonya'dan yazıyorum :) Sevgiler goccaman Rumeysa bacı :) ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa görmemiştim :)) N'apsak birlikte mi kaçsak o zaman? :P
      Yaa ne güzel maşallah! ^^ Makedonya'ya çok selamlar ve hayırlı bayramlar Emine bacı! :))

      Sil
  2. Aaa mimlenmisimm:) bloguma ziyarete gelip haberdar etmesen göreceğim yok :/ cok tesekkur ediyorumm. En kisa zamnda bu mimi yapacagim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle oluyor insan kaçırabiliyorr :)) Zevkle bekliyorum! :)

      Sil
  3. Rumeysa çalışkan kızsın hemen geceleyin yazmışsın , benim gibi günlerce süründürmemişsin :D çok teşekkürler yazdığın için ^^ Blog benimde günlük hayatıma girmeye başladı ya , sürekli arkadaşlarıma anlatıyorum diyorum şöyle bir blogger var şunu şunu yazmış onlarıda bıktırıyorum da neyse . Bir de o gifler ne öyle hahaha aynı beni anlatmış ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baktım mim hem kısa hem zevkli, madem öyle hemen yazayım dediim! :D Ben teşekkür ederim efendim zevkle yazdım! :) Daha çok eklemek isterdim, gif manyağıyım da bilgisayarım direkt kopyalamayı kabul etmiyor kaydetmem gerekiyor sürekli ^^

      Sil
  4. son yazımı gördün müüüü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa şu an gördümm!! Ve uçtum bu ne güzel bir bayram hediyesi! :)))

      Sil
  5. Oha beni mimlemişsin inanamıyorummmmmmmmmm hemen yapacağım canımmmmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa cansıınnn :))) Çok da güzel yapmışsıınnn

      Sil