14 Eylül 2016 Çarşamba

İlk YouTube Videom (eng): All About Ororo Tv & My Language Improvement

Merhaba Canlar! ^^
Bugün dün gece hazırladığım ingilizce videoyu paylaşmak istiyorum sizlerle. İlk youtube videom,  desteğinizi bekliyorum :) Gece çekmek zorunda kaldığım için sesim biraz ilginç çıkmış, videoyu birkaç kez çektim artık daha fazla çekemeyecekken sonuncuyu paylaşmaya karar verdim ^^, umarım rahatsız edici değildir.







Hey all! So this is my first english video which I prepared for Susu ^^ I just mention my language improvement and Ororo tv which I recently found out thanks to my cousin. I may have made some mistakes since I'm an ESL :) Sorry for my voice, had to record it over and over again but it was night time so I had to be kind of quiet.. :)

12 yorum:

  1. Omg Romesa is that your voice???

    YanıtlaSil
  2. dinledim. gayet iyi her şey. ingilizcen de sesin de. susu kim kiiii?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy cansın çook teşekkürler ^^ Çok tatlı yabancı bir arkadaş olur kendisi :))

      Sil
  3. Harika olmus. Sesinde gayet guzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cansıınn, gerçekten çok teşekkürler!! ^^

      Sil
  4. Sesin çok tatlı ^^ site de çok faydalı , sevdim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim böyle düşünmene!! ^^ Ben de çook sevdim siteyi :))

      Sil
  5. Tabiki destek cikarizzzzz 😄💚💚

    YanıtlaSil