13 Eylül 2016 Salı

Ninemin Dolabı Kombinim

Ve ilk kombinimle karşınızdayım! :) Hala photoshop'ta çok acemiyim, daha kolay bir yöntemi varsa paylaşın lütfen benimle! :)

Mayıs'ta gerçekleşen ilk Gençlik Fuarı'nda görür görmez çok beğendiğim, şimdilerde de severek takip ettiğim bir giyim markası, Ninemin Dolabı. Vaktim yetmediği için tanıtım postunu tamamlayamadım ama bir sonraki yazımda ondan bahsetmek istiyorum. :) 

Bugün oradan aldığım kırmızı çizgili keten tuniği nasıl, nelerle kombinlediğimi paylaşmak istedim sizinle. 


Tunik / Tunic : ninemin dolabı - 100 TL
Clutch: ninemin dolabı (direct link) -20 TL
Şal / Scarf: İpekevi (direct link) - 120 TL
Babet / Flat shoes: İnci

Yukarıdaki kombini Ramazan ayında çok sevdiğim bir etkinlik gecesine katılırken giymiştim. Yalnız o gece giydiğim babeti bulmakta zorlandım, yerine internetten bir babet resmi ekledim. ^^
Kıyafetleri festivale özel fiyatlarıyla aldım. Clutch ve tunik 100 TL tutmuştu diye hatırlıyorum.

 Çok uygun bulanlar oluyor Ninemin Dolabı'nın fiyatlarını. Ben dürüst olmak gerekirse herkes için uygun olduğuna inanmıyorum ama kesinlikle orijinal ve ücrete değer ürünlere sahip olduğunu düşünüyorum. Tunik incecik, clutch'ın da el boyaması olduğunu duyduğumu hatırlıyorum. Ben severek aldım ve giydim. Tek eksiği içini göstermesiydi tuniğin o da büyük ihtimalle çok ince olmasından kaynaklanıyordur.

Umarım beğenmişsinizdir! :) Haydi iyi geceler! ^^ (İyice gece kuşu oldum yalnız)

This part is for my foreign friends who have been asking me to translate my posts.
Still not good at photoshop, would love it if you know and could recommend me a way to make fashion collages in an easier way.

Today I'll share the combination I've made with the tunic and clutch I bought from the fist Istanbul Youth Festival which was held this year. They are from the brand called Ninemin Dolabı which I loved from the moment I first noticed it. You can see the combination and the details above.

I wore these, except the flat shoes (just found them online), at an event which was held in Ramadan. 
I had a discount but still I don't think the tunic is too affordable for everyone as some explain. However they are worth the money you give since the tunic was so thin for a hot summer night and clutch was hand dyed as I heard. The only disadvantage was the fact that the tunic was too tick and a little see- through which is a bad thing for me you can guess :)

Hope you like it, gotta sleep now! :) Tc..

8 yorum:

  1. Ninemin Dolabı, hahaa iyiymiş :) ❤

    YanıtlaSil
  2. :) ben de gerçekten ninenin dolabından bulduklarını kendine uydurdun sandım ;) meğer markaymış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ^^ Neredeee :)) Ama marka sahibi öyle yapıyormuş eskiden. :)

      Sil
  3. Ninemin dolabını instagram da gördüm sanırım , tunik çok güzelmiş ama ben clutch 'a bayıldım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet instagram sayfaları var, az önce paylaştım. Ben de clutch'a bayıldım! :))

      Sil
  4. Harika bir kombin olmuş. Tesekkur ederiz nin emin dolarını da merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz teşekkür ederiz! :) Beğendiyseniz ne mutlu efendim! :) O zaman bir sonraki posta bekleriz! :)

      Sil