21 Eylül 2016 Çarşamba

Okul Alışverişim (BİM) & Ürün Deneme Videom (YouTube)





Normalde dönem öncesi okul alışverişi adetim yoktur. Yapmaktan çok keyif alırım ama özellikle üniversitede yalnızca ihtiyaç halinde alma yasasını getirdim kendime. Daha fazla içi boş defter görmek istemiyorum çünkü kitaplığımda. ^^ 

Ama Bim'de alışveriş yaparken tesadüfen fiyatları gördüm. O kadar uygundu ki acaba kalitesi düşük ürünler mi diye düşündüm. Fiyatlar uygun olunca alıp denemiş olurum diyerek aldım birkaç parça kalan ürünlerden. 

Aldığım birkaç ürünü yaklaşık bir hafta sizler için paketiyle sakladım ve deneme anımı videoya alarak sizinle denemiş, paylaşmış oldum oldum. 

Aşağıdaki videoyuda çok zor şartlarda, tabii ki yine gece, :) çektim ve şimdi sizlerle paylaşıyorum. Video montajlamak çok zormuş yahu! İnşallah beğenirsiniz! :)





Ayrıca ürünlerin fiyatları:

Mantar pano: 4 TL
5'li keçeli kalem: 2,5 TL
5'li tükenmez kalem: 1 TL (ve gayet güzel)
Fosforlu kalemler: 2,5 TL


18 yorum:

  1. Senin bu videolarina bitiyorum :) coknguzel

    YanıtlaSil
  2. selam rümeysa.
    ev kalem dolu ama şu mantar pano ilgimi çekti. hele ki 4 liraysa :O

    video işi zor zanaat vallahi ;) ama elllerine sağlık gayet güzel olmuş.

    bu arada ben Oya.

    www.yenigelinyenihayat.com ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Oya! 4 liraydı gerçekten! ^^ Çok memnun oldum

      Sil
  3. Bloğunu yeni keşfettim takibe aldım bana da beklerim http://sengulasikkutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Kırtasiye ürünlerine bayılırım ^^ pano çok uygunmuş , hayırlı olsun ^^

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar^^
    Blog keşif etkinliğinden geliyorum. Bloğunuzu takipteyim, siz de takip ederseniz çok memnun olurum:)

    vintagenmakeup.blogspot.com

    Sevgiler,
    EK

    YanıtlaSil
  6. Son yazima bakabilir misin? Mimlendin

    YanıtlaSil
  7. Merhaba blog keşif etkinliğinden geliyorum takibe aldım blogumada beklerim sevgiler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldinn :)) Çok teşekkür ederimm!! :)) Yoldayım! :)

      Sil
  8. Kırtasiye candır :) Derslerinde başarılar canım ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle! Çok teşekkürlerr :))))

      Sil
  9. Merhaba,blog keşif etkinliğinden geliyorum sizi takibe aldım bende bloguma beklerim.

    Düğün DJ
    www.dugundjhizmetiorganizasyon.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz :)) Tabii seve seve :)

      Sil
  10. Bimi hafife almayın gayet güzel ürünleri var :) Ses kısmında biraz kısık gibi geldi ama gayet güzel bir video olmuş :)

    YanıtlaSil