13 Ocak 2017 Cuma

15 Gün Planım 2. Gün




Kabul etmem gerek, Evet evet, Zinciri Kırma hedefimin çok dışına çıkarak size yazıya döküp haber veremeden bir 15 gün programı yapmış olabilirim. Ama inanılmaz keyif alıyorum. Yaptıklarımı buraya yazmak biraz zor gelse de paylaşım başlayınca daha da keyifli hale geliyor yaptıklarım. 

Bir karar aldım ve dedim ki kendime ödev vermek yerine her gün o güne değecek bir şey yapayım. Daha önce 7 günde hayatını değiştir benzeri başlıklı bir kitap okumuş ve her günde kendime bir önceki gün yaptıklarımı devam ettirerek yeni bir şey katmıştım kitapla. Sanıyorum biraz da onu tekrarlıyor gibiyim.. 

Fakat bildiğim tek bir şey varsa o da gün sonunda "bugün de boş geçti" demeyişim oluyor. En azından günümü iyi değerlendirdiğimi düşünüp seviniyorum.

2. Günü sevdiklerime ayırdım... Tamamen onlarla vakit geçirmeye çalıştım. Kimi zaman aileniz kimi zaman arkadaşınız olur biraz daha ilgi göstermeniz gereken kişiler. Çalışırken onları çok ihmal ettiğimin farkında olduğum için ikinci günü aileme ayırmak çok büyük anlam taşıdı benim için. 


İmkanınız varsa sevdiklerinizle ilgilenin! Çok seviniyorlar..






3 yorum:

  1. Ne güzel dolu dolu vakit konusunu kullanıyorsunuz :) Dolu dolu yaşamalı insan :)

    YanıtlaSil
  2. Her şeyin değerini zamanında bilmektir hayat görüşüm.Ailede bunların başında gelir ne güzel bir paylaşım umarım herkes örnek alır. Sevgiler... Blog keşif etkinliğinde buldum sizi bana da beklerim http://masalzehra.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Merhaba gerçekten güzel bir konuya değinmişsiniz.Yalnız kalınca insan yanında olmasını istediği tek şey ailesi.Bu arada çok taze Blogger'ım sayfama beklerim ve tabiki önerilerinizi de..

    YanıtlaSil